Exclusieve Schoonmaak Partnerdag met Tork brengt Mensen en Natuur samen
Ineke van den Bemt – Zeist | Op 10 april vond de exclusieve Schoonmaak Partnerdag met Tork plaats. Tijdens dit inspirerend evenement voor schoonmaakbedrijven stonden digitale diensten, duurzaamheid en ontmoetingen met mens en natuur centraal.
Key account manager Commercial, Peter Alblas, nodigde acht vooraanstaande FSC-bedrijven uit om de synergie tussen natuur, schoonmaak en innovatie te ontdekken in natuurpark Apenheul. Apenheul is een natuurpark gespecialiseerd in apen. Hier leven zo’n 35 soorten apen en meer dan de helft van de 300 apen loopt zelfs los tussen de bezoekers.
Bovendien is Apenheul ook een tevreden gebruiker van Tork Vision Cleaning. Efficiëntie en hygiëne staan hier hoog in het vaandel. Datagestuurd schoonmaken op basis van Tork Vision Cleaning heeft de schoonmaakroutines van het park getransformeerd. Key account manager Marcel Kolkman en Customer success account manager Eva Schoeren van Tork Vision Cleaning deelden samen met Erwin Cheizoo, Parkmanager Apenheul, de indrukwekkende resultaten.
Naast digitale innovaties stond duurzaamheid centraal tijdens dit evenement. Schoonmaakbedrijven en hun klanten hechten veel waarde aan duurzaamheid, vooral op het gebied van afvalbeheer en duurzame inkoop. Nike Derks, Customer Service Specialist, presenteerde nieuwe aandachtsgebieden, de voordelen van Tork PaperCircle en hoe duurzaamheid en hygiëne geïntegreerd worden in het Tork-aanbod.
Het evenement ging echter niet alleen over zakelijke aspecten; het bood ook lessen uit de natuur. Wineke Schoo, gedragsbiologe, gaf een boeiende presentatie over het gedrag van apen en wat we daarvan kunnen leren om een team effectiever te managen.
Kortom, voor de Tork-partners onder de schoonmaakbedrijven een inspirerend en informatief evenement. En een perfecte gelegenheid voor Tork om zich als marktleider op het gebied van hygiëne en duurzaamheid te presenteren.